Altijd gratis verzending binnen België! Joepie! 🎉
Logo Zwart

Retourneren

​​U kan uw producten retourneren tot 60 dagen na aankoop. Als er 60 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

 

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn, in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen en met aangehechte labels.

 

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending: we accepteren geen producten die intieme of hygiënische goederen zijn, zoals juwelen, en we accepteren geen cadeaubonnen die kunnen worden geretourneerd en ingewisseld voor geld.

 

Hieronder het stappenplan voor het terugzenden van artikelen.

  1. Stuur een mailtje naar leentje@resoluut-shop.be met daarin:  je bestellingsbevestiging, de terug te zenden artikelen en jouw voorkeur van terugbetaling; een tegoedbon of terugstorting. In geval van terugstorting vermeld ook jouw rekeningnummer.
  2. Bezorg de artikelen terug op het winkeladres. Dit kan via een bezorgdienst naar keuze of door de artikelen zelf binnen te brengen op onderstaand adres: Kortrijkstraat 138, 9790 Elsegem.
  3. Na het ontvangen en nakijken van jouw artikelen wordt de terugzending binnen de 10 dagen verwerkt.

 

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

 

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen de vijf werkdagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

 

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening of creditcardmaatschappij opnieuw. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via leentje@resoluut-shop.be.

 

Verkoop artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden gerestitueerd.

 

Uitwisselingen

Als je een andere maat of een ander artikel nodig hebt, laat het ons dan weten via leentje@resoluut-shop.be, en we zullen er alles aan doen om het artikel of de maat die je wenst te leveren.

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op leentje@resoluut-shop.be en stuur je artikel naar: Kortrijkstraat 138, 9790 Elsegem.

 

Verzending

Om je product te retourneren, stuur je je product naar: resoluut, Kortrijkstraat 138, 9790 Elsgem. Je kan ook de producten zelf terugbrengen naar dit adres. Via e-mail wordt er een afspraak gemaakt.

 

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling, behalve in gevallen waarin resoluut verantwoordelijk is voor een fout die ertoe heeft geleid dat u een product heeft geretourneerd.

 

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw ingeruilde product u bereikt, variëren.

 

Als je een artikel van meer dan € 75 verzendt, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.